10-10-10

Hipp Hipp Hurra för det är Carros födelsedag! Grattis kompis!

Helgen har bjudit på lite allt möjligt. Började i fredags med matteprov (i mitt huvud räknas hela fredagen som någon slags helg) och fem timmar Geometri. Lördagen bjöd på match i Sävsjö där vi vann med 29-19. Så himla kul att spela handboll! Den där glöden, viljan och vinnarinstinkten kom fram. En glädje till sporten jag inte känt på länge kommer alltmer tillbaka. Känns nästan som att jag är 13 år igen och bara älskar det jag gör. Tänk att man som snart 22åring fortfarande kan längta  efter Danmark och det där att kunna säga att ens arbete är att spela handboll. Det hade varit fräckt!

Kvällen bjöd på födelsedagsbowling för Carro. Mycket trevligt folk men tidigt hemgång för min del eftersom jag skulle upp och jobba. Jobbet flöt och nu sitter jag och kollar Champions leaugehandboll. Middag med familjen väntar.

Trött efter en hektiskt helg men jag mår bra. Har fått in alla små pusselbitar som behövs i mitt liv för att må bra.
Plugg, handboll, vänner, festligheter, jobb och familj.



Dags att ladda för en ny vecka med ny utmaningar. Veckans tre höjdare får nog bli matteprov på fredag, match lördag samt lagfest lördag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback