Ber om ursäkt

Shit, har hittat 2års bortkommna kommentarer. Ni har kommenterat och jag har inte godkänt. Absolut inte för att jag inte vill utan för att era kommentarer har varit borta i min blogg. Det glädjer mig oerhört att ha hittat mängder av kommentarer från Amon, från Kelle, från Mitta, från Emma, från Linda J, från Sandra, från Frida B, från mormor m.f.

Trodde inte folk läser min blogg längre men det gör Ni tydligen och jag blir jättejätteglad :D
Fortsätt kommentera. Det är sååå roligt :P

Kommentarer
Postat av: Jensen

Okej då! Då fortsätter jag men det då...

Ses ikväll!

2010-10-29 @ 11:03:43
Postat av: Sandra

Jag då??

2010-10-29 @ 11:12:22
Postat av: Sara

Men jag hittade ingen kommentar från dig ifrån de bortkommna Sandra... Dina kanske hittat fram bättre :P Men skrev till dig iaf ;-) haha

2010-10-29 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback