Hemma <3

Hemma i en nystädad lägenhet. Tända ljus och är bara för mig själv. Tanken är att jag ska räkna matte. Och det ska jag! Snart...

Två goa poäng igår mot serietvåan Nacka. Har jag föressten sagt att det är jävligt roligt att spela handboll? Sjukt kul sport det där :P Ännu roligare när man vinner =) och har tidernas bästa mv-kollega!

Annars har jag varit på Nikon foto-school idag. Lärt mig lite om hur min systemkamera fungerar så inom kort ska Ni få se bilder som heter duga! :P

Annars väntar en spännande vecka. MATTEPLUGG upp över öronen då jag har slutprov på fredag. Tisdag kommer min bästa Englund hit och hälsa på =) Onsdag är jag barnvakt till Emil och på fredag är det upp till bevis på morgonen. Nationellt prov MatematikB. Efter det väntar fest, fest, fest (träningslediga fredag och matchlediga i helgen). Ska klämma in ett spinningpass med Linda i veckan också samt ett löppass. Känns som att det kan bli en bra vecka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback