Nödvändig uppdatering

Redan en vecka sedan jag skrev. Tiden går fort när man har roligt! Nä men seriöst, mycket jobb och mycket skola. Matteprov på fredag och ska jag vara ärlig så känns det ganska bra faktiskt. Har varit i skolan och uttnyttjat lärarna till max och igår var jag hemma hos Elin efter träningen och fikade och gick igenom lite saker med henne. Världens bästa "ickemattelärare". Mer pedagogisk får man leta efter =)
Funderar på om jag ska plugga det sista inför provet hemma eftersom det endast handlar om repetition och inte så mycket om att jag behöver hjälp att förstå.

Annars har jag nu äntligen fått fixat min Iphone som krånglat sedan jag var i Eskilstuna. Den tågresan gav min telefon en flipp och internetanslutningen har efter det inte fungerat alls. Men nu är det fixat och jag kan nörda igen.

Jobb 14-21 ikväll. Något jag inte ser fram emot. Dagarna går i snabbt tempo nu med skola, träningar och jobb. Men antagligen nyttigt för mig efter mina slappveckor.

Carro fyller 22 den 10-10-10, alltså på söndag. Det är lite coolt tycker jag.

Annars hade jag nog inte mer för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback