Tillfällig modebloggerska

Jag kan det.
Det är ganska karaktäristiskt mig att inte orka plugga mer och då vet jag att jag klarar mig. När den timman kommer när jag inte orkar fokusera och inte orkar begrava mig i böckerna mer då har jag hyffad koll. Matteprov imorgon och jag är inte nervös vilket känns väldigt skönt.




Om jag inte är helt ute och cyklar så ska det ju tydligen vara modernt med stora och många ringar i silver nu. I vilket fall som helst så sprang jag in i dessa skönheter igår och kunde inte låta bli. Jag är ingen "krimskramstjej" och använder till vardags endast mina guldsmycken men dessa två är jag kär i. Den svarta stenen är urcool och silverblommorna är så söta! Vanligtvis brukar väl modebloggare berätta vart dom köpt sina saker och vad de kostade. Det kan Ni glömma! Vill ha mina juveler för mig själv i den mån det går när man inhandlar skatterna på allas vårat Kungsmässan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback