Torsdag eftermiddag

Igår slocknade jag kl 22.00. Alarmet var ställt på 07.00 imorse för att jag skulle upp och plugga. 9 timmars sömn borde räcka. Men det gör det inte på mig uppenbarligen och jag sov fram till halv nio istället. Har suttit sedan dess och fram till nu med matterepetition på kapitel 3, Funktioner som jag har prov på imorgon. Tror det kommer att gå ganska bra. Går så smått i tankar på att ta matte C också nu när jag är klar med B. Lika bra när man ändå är igång liksom. Och efter C kan man nog ganska lätt börja pröva upp betygen på A och B. Och sen kanske D och E går ganska bra och vips är man behörig på läkarlinjen utomlands ;-) (Jag kan inte släppa det riktigt nej...).

Ligger hemma i mitt rum med tända ljus överallt och bara trivs. Mitt rum hos mamma och pappa är så fint och så mysigt. Det är överlag väldigt mysigt att bo hemma igen men någonstans så saknar jag redan mitt egna lite. Så fort jag börjar plugga eller jobba blir det nog till att fixa iordning min egna lägenhet riktigt hemtrevlig och flytta tillbaka. Vi får se vad som händer :p

Träning sedan. Det går sådär för oss måste jag väl ändå säga. Topptippningarna från innan säsongsstart känns lite långt borta just nu och det är den tråkiga sanningen, MEN jag älskar att träna och spela handboll igen <3 Länge sedan jag var såhär motiverad och lite (okej ganska mycket) proffsdrömmar börjar komma tillbaka. Handbollen är ju mitt liv liksom.


Bild från Skövde-Heid förra säsongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback