Äntligen dags!!

Idag har jag varit i Kultan och kollat in Tumba-Sport. Absolut ingen underskattelse inför våra möten men matchen idag var inget bra. Usch vad dålig handboll. Aja fick en trevlig stund med mitt lag och sedan träffade jag Carro och Jessica med =)

Imorgon är det äntligen dags efter fyra månaders slit! Guif- Önnered i Eskilstuna. Efter oss spelar deras herrar mot RIK så blir dubbelarrangeman och förhoppningsvis mycket folk.

Det är lördagkväll och klockan är halv nio. Ska bara äta och sen väntar sängen. Så är livet när man spelar handboll men det är värt det. Just nu älskar jag det! Med tro på oss själva och med en ödmjukhet och respekt ska vi fan vinna Allsvenskan.






Äntligen serie! Efter min längsta försäsong någonsin. Jag lovar, det har kännts som den längsta någonsin. Tror det beror på att den varit stentuff och jag var ganska otränad när jag kom. Men nu är jag förberedd och jag vill bara att domaren ska blåsa igång matchen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback