En dag i framtiden

Den dagen jag får tid ska jag:

-Spraya min korgfåtölj svart.
-Beställa förstoringar på bilder och sätta i mina tomma ramar som jag haft i min lägenhet ett år.
-Göra en ny design på min blogg.
-Lära mig min systemkamera ordentligt.
-Lägga in ljudböcker och filmer i min Iphone. Har ändå en Iphone 4, 32a liksom.
-Fortsätta med mina silver och pärlsmycken.
-Löpträna mer.
-Baka en kaka.
-Gå med i Moderaterna och bli en grym politiker.
-Läsa "I huvudet på en seriemördare".
-Se klart "The blind Side" som jag somnade mitt i senast.
-Kolla klart alla mina serieboxar. Har nog fem säsonger jag inte sett av "How I meet your mother", "Desperate housewiwes" och "Scrubs".
-Läsa klart alla fem böcker jag senaste året börjat på och läst halva.
-Fixa bra skoförvaring.
-Sätta upp fina saker på väggarna i mitt rum.
-Rensa ut garderoben med träningskläder i lägenheten. Allt från cup t-shirtar, Aranäsoveraller, Heidkläder och Hallandslagssaker.
-"Designa" min kalender. Köpte en sådan man får välja framsida och sådant själv på. Tyvärr fortsätter min framsida vara grå med texten "designa framsidan själv".
-Samla ihop trasiga guldörhängen, kedjor osv och gå till en juvelaffär med.
-Lära min hund "spela död" och släcka lampor samt hämta tofflor.
-Kratta bort alla höstlöv i trädgården.
-Tvätta mina vita samt röda Converse i maskinen.
-Sälja eller lämna bort mina pälsjacka.
-Skriva ett CV och söka jobb på dagis!!! (fast mamma tror jag blir sjuk och inte kan spela handboll när jag blir smittad av alla snoriga barn).
-Prata med mina växter mer. Dom ser ut att behöva lite mer kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback