En helt vanlig torsdag i mitt liv.

Usch vad det är tråkigt med "måsten"! Ni vet, ärenden, telefonsamtal, räkningar osv. En glad överasskning var ju att jag hade en ComHem räkning på 36kronor. Fattade ingenting och ringde kundservice som berättade att jag hade 500kr till godo eftersom jag förra månaden betalade samma räkning två gånger. Sådant är ju aldrig fel. Förmodligen har jag betalat den och sedan har den hamnat i någon hög här hemma och mamma har betalat den igen. Tur att det är så och inte tvärtom i alla fall. Kändes som lite tröst efter att ha betalat Tele2 räkningen på 1700kronor.

Annars ser min dag ut som alla andra. Ut och leka med Emil, frukost, matte, tvätt, promenad med Emil, middag, träning... Så ser mitt liv ut just nu. Ganska chill faktiskt förutom att jag kört fast ordentligt i matten. Som tur är har jag Elin som sms:ar mig och frågar "Vill du ses 16.15 idag och gå igenom lite matte innan träningen?" Tänk att jag har så fina människor omkring mig =) Blir en stor present till Elin efter denna höst med matte B!

Annars träffa Carro i "templet" idag. Kolla herrarna som spelar mot Ystad. Hoppas på att hinna se andra halvlek efter vår träning.



På söndag börjar serien! ÖHK-Guif 14.00 i Eskilstuna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback