Lilllördag

Dagar som idag älskar jag. Kom hem vid tiotiden imorse efter att ha sovit dåligt på jobbet. Kom hem och städade huset i två timmar. Tvätten är fortfarande igång!!! Onsdagar=tvättdagar för handbollsspelare! Sedan blev det en tur ner till skogen med hunden där vi nästan gick rakt in i världens största älg. Han var det största jag sett och horn lika långa som hela jag i bredd. Vi skyndade väldigt fort upp till huset igen och tog den vanliga promenaden istället.
Sedan dagens bästa! Jag och Emil gick och la oss en och en halv timma på eftermiddagen. Båda två sover som två stockar och när jag tvingar mig upp vid halv tre hade jag en hund som kollade på mig och suckade. Jag fick släpa med mig Emil ut och leka. Sedan blev det lite matteräknande och efter det skogen igen där älgen nu förvunnit. Lite mer matte och nu sitter jag här och Emil sover vid mina fötter. Nu väntar jag på min Emma som skulle komma förbi en stund.

Snacka go dag. Dessutom strålande väder hela dagen!
Alla onsdagar i fortsättingen ska se ut såhär enligt mig!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback