Matte b

Den 4 oktober börjar min matte på riktigt. Fr.o.m. 4okt ska jag läsa den på 5 veckor. Det allra bästa är att jag just insåg att jag redan snart gjort ett helt kapitel innan kursen ens startat! Det sämsta är dock att det är svårt som fan. Elin hjälpte mig med fullständiga andragradsekvationer igår så det funkar iaf nu. Problemet är att jag rör ihop allting så fort det kommer in nya saker. Matte b består av 4 kapitel. Första är uttryck och ekvationer som jag snart är klar med. Andra är geometri. Tredje är funktioner och fjärde är sannolikhet och statistik. Jaha nog om matte. Ikväll är det träning som gäller. Tror det blir finlir inför kommande seriepremiär. Sen ska jag till Aranäshallen se deras b- lag spela match tsm med Camilla och sen dra hem till henne :) mysfredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback