Trevlig måndag

Jag gillar inte måndagar. Jag blir så fundersam då. Varje måndag börjar med att man har massor att ta tag i och det är jobbigt.

Men helgen som gick var go. Hade inte räknat med 10 helgtimmar på extrajobbet. Känns bra att ha gjort dom och få ut iaf lite i oktober också, haha. Sedan vann jag dessutom 1095kronor på matchen mellan Sävehof-RIK. Brukar aldrig spela men fick ett ryck i helgen och satsade 10 kronor på fyra matcher. 40 kronor allt som allt. Att jag lyckas tippa rätt på en handbollsmatch är ganska starkt. Men det gjorde jag iaf och vann 109,55 gånger pengarna. Goa pengar bara sådär i handen!



Sedan är det väl ingen som undgått den osäkra politiska situation som råder. Känns bra att blått med Fredrik R i spetsen får fortsatt förtroende men SD??? Vad händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback