En onsdag i september

En helt normal onsdag bestående av tvätt och städ. Att handbollsspelares onsdagar ser ut så är mer en regel än ett undantag. Börjar få lite ordning hemma i mitt rum hos mamma och pappa. Är här nästan jämt nu, av många anledningar. Det är mindre ensamt och mer trevligt. Emil bor här. Jag sparar pengar. Maten är godare (mamma<3). Jag behöver inte sätta upp tvättider. Det finns många fördelar med att bo hemma.

Igår fick jag lite panik när jag kollade lönespecen men fick ringt runt och kollat och stenen i magen släppte lite grann efter det. Dessutom ringde dom från mitt extrajobb och sa "jag har hört av tjejerna här att du vill jobba mycket så jag kommer ringa dig mycket nu!" JIPPI!!! Känns lite konstig att jaga timmar igen men samtidigt lite kul. Blir lite mer sport då, haha...




















Kommentarer
Postat av: Frida

Gu va fint rum :) Den lille som slaggar så sött gör de hela ännu bättre ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback