En tanke till er...

"Nu städar man gatan och snart försvinner alla spår. Och vi fortsätter växa fast han förblir 16 år." /Melissa Horn

Tragedin i Norge har gjort någonting med mig.
Livet är så fruktansvärt skört och man bör vara glad åt varje stund man får med dem man älskar. Utan att förringa tidigare massaker, terrorattacker och naturkatastrofer så blev attentaten i Norge så verkliga för mig. Det är så nära. Så lätta att ta till sig. Men ändå så svårt. Jag har förstått att ondska finns. Jag har också förstått vad kärlek är. Den 22 Juli 2011 har satt djupa spår i mig för resten av livet. Jag känner ingen drabbad personligen, ändå känns det stundtals som att jag sörjer vänner till mig.

Kommer aldrig glömma...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback