Skillnad

Nu börjar jag bli stressad. Skolan tar sjukt mycket tid och jag inser nu att jag inte kommer kunna glida igenom ssk-programmet så som jag först trodde. Det som handlar om kroppen, vård och omsorg är ganska simpelt men allt det akademiska har jag problem med. Begrepp, normer, att skriva och uttrycka sig så komplicerat som möjligt och allt det där. Känner mig som ett IG-barn i mina texter trots att jag gick ut med fina MVG:n i svenska A,B och C. Det finns ingen Tim (mentor på gymnasiet) som sätter mig på en stol med rätt bok framför mig och ger mig en uppgift utifrån det. Då är det lätt att lösa ett MVG.

Annars träning snart. Efter det "doppa-frukter-i-choklad-kväll" hos Nathalie.
Imorgon blir det herrarnas match med Carro och Micka. Efter det, födelsedagsfest hos Sanna, för Emma.
Söndag ska jag fylla med plugg! Har sjukt mycket att läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback