Falsk illusion

Var bara tvungen att lägga upp för min mammas skull.
Hon kommer älska bilden som ger en illusion av att det finns färska råvaror, men framförallt mat hemma hos mig. Och tro det eller ej, men jag börjar faktiskt samla på mig ett lite större skafferi än tidigare. Jag tycker dessutom det är ganska kul att laga mat.

(Men hon skulle bara veta att det enda jag har i kylkåpet är laktosfri mjölk, choklad och en herrans massa nagellack i alla dess färger!)

Det är konstigt att det är så svårt att fokusera en längre tid på bakterier, virus och immunsystem. Appropå det så är halsen bättre idag. Höstvirusskit... Efter förra veckan men intensiv bakteriologi var jag mer nogrann än vanligt med att tvätta händerna och sprita. Jag andades dessutom knapps alls på buss och spårvagn. Börjar misstänka att det var böckerna själva som smittade mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

misstänkte det! ;-)

2011-09-14 @ 00:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback