Oerhört uttråkad!

Namn - Sara
Ögonfärg - Blå
Hårfärg - Blond med en alldeles förfärlig utväxt för tillfället (prio 1 efter tenta!)
Högerhänt/vänster - Högerhänt
Stjärntecken - Vädur
Skostorlek - 41
Är dina föräldrar skilda - Nej <3
Sport - Handboll
Helgdag- Midsommar!
Årstid - En bra sommar eller en bra vinter.

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Är galet kär!
Blivit dissad - Om jag har!
Skolkat - Alldeles för mycket. Under gymnasiet var det nära jag fick indraget studiebidrag :/
Sovit utomhus: - Någon gång i tält kanske?
Använt droger - Absolut inte!
Retats - Inte särskilt mycket. Det är elakt!

THIS OR THAT
Pepsi/cola - Coca Cola.
Jordgubbar/blåbär - Blåbär.
Kött/veg - Kött, men i ganska liten mängd. HELST EKOLOGISKT!
Tv/film - Alice i underlandet av Tim Burton.
Gitarr/trummor - Totalt omusikalisk.
Adidas/Nike - Adidas. Givet.
Kinesiskt/mexikanskt - Får nog säga mexikanskt.
Mtv/vh1 - Musikkanaler?

SENASTE DU
Skrattade - Varje dag!
Grät - Norgetragedin.
Filmen du såg senast - Också Alice i underlandet.
Tuggade tuggummi - 10 minuter sedan. Men har ont i huvudet och tuggandet gjorde inte saken bättre!
Drog ett skämt - Skitkass på skämt!
Sjöng en sång - På sin höjd har jag sjungit med i någon tv-seriejingel det senaste.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - Imorse.
Rökt - Tyvärr.
Tagit droger - Absolut inte!
Kysst någon - Om jag har!
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Varje natt!
Bakat - Cupcakes med Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback