Problematik

Dagens problematik:

Det är ganska vanligt stressade dagar att jag springer in på ICA och köper en banan och en youghurt till mellis. Detta tror jag är ganska vanligt överlag. Det är ändå ett bra och snabbt mellanmål liksom. Men varje gång jag står och väljer youghurt frågar jag mig varför det endast på ett fåtal sorter ingår sked? Hur ofta köper man en liten youghurt med sig hem och ställer i kylskåpet? Ska man köpa youghurt hem så köper man väl ändå enlitare? Varför kan man då inte skicka med alla mindre "mellisyoughurtar" en sked? För jag antar att de flesta äter sina 250ml youghurtar på stående fot?!

Det hade underlättat mitt liv nått enormt mycket om företagen hade skickat med skedar!

(PS. jag gillar inte drickyoughurt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback