Uppgiven

Det är söndag. Vanligtvis brukar jag inte ha söndagsångest, men denna är ett undantag. Jag har fruktansvärt ont i halsen och feber. Jag försöker plugga till tentan på onsdag men har panik. Satt tolv timmar med bakterierna igår och jag inser att jag inte kommer klara denna tentan heller. Gick in och kollade delar av förra terminens tenta på detta området och fick en chock! Jag har lagt ner handbollen och det enda jag gör är att plugga typ! Ändå klarar jag inte ens Ssk-programmet. Så jävla misslyckat! Dessutom har jag "hormontentan" från förra terminen hängandes över mig som är på 7,7hp. Den har jag gjort två gånger utan att lyckas och jag får inte gå in i termin 3 utan att klara den. JAG HATAR SKOLAN! Jag vill inte ens bli ssk längre.

Dessutom är jag sjuk och har fått jättedålig hy igen. Livet suger idag!

Kommentarer
Postat av: frida

Kram på dig Sara, de är bara att kämpa på du är duktig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback