Uppskattad egentid


En helt egen fredagskväll <3

Efter att ha hållit ett högt tempo under hela veckan så är det helt fantastiskt skönt att bara vara själv hemma hos mig ikväll. Fredrik skulle dricka öl och jag var inte sugen på att följa med. Annars fanns väl lite utgång- och framförallt vintankar tidigare i veckan men med en jobbig mensvärk och en hel dag i skolan med lagar och författningar så ställde jag in allt i kalendern och förberedde mig på en egen myskväll med godis och Idol. Troligtvis blir det även Desperate Housewives. Ensamkväll utan pojkvän= bra kväll att plöja igenom några avsnitt tjejserier! Dessutom får jag ha godiset för mig själv, vilket är lyxigt.

Däremot ska jag innan jag blir alldeles för trött, läsa igenom lite mer lagar i den fina rosa författningshandboken. Har en och en halv timma på mig innan Idol börjar. En och en halv timmas plugg som gör mig en och halv timma mindre stressad dagarna innan examinationen.  

Trevlig fredagskväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback